Ztkn2 tüp bebek transferi oldum kızlar 2. günüm bugün kasıklarımda ağrı sızı yok tutmuyor mu acaba beni bu düşünceler rahat bırakmıyor 🥹
Mucizeem__ Ztkn2 Ayy daha çok erken inşallah tutmuştur emekleriniz boşa gitmesin stres yapma çok tetikliyor 😍
Sibelingo Ztkn2 stres yapmayın stres çok etkiliyor bendede hiç bir belirti yoktu sadece çok tuhaf şekilde üşüyordum 7 haftalık hamileyim Rabbim kucaklarımızı doldursun 🤲🌸
Serap09 Ztkn2 öyle düşünme serbest bırak kendini eğilme uzanma bol su iç ayaklarını uzat yat günlük 15 dk geçmeyen yürüyüş yap benimde oyle sandım 10. Gun test yaptım vardi bebis şuan kucağımda şükür
Ztkn2 Serap09 ayyy öyle yapacağım çok teşekkürler bide çok şdrara çıkıyorum gaz çok var normal mi ya neyin belirtisi bu
Fesev Bende de çok gaz oldu hala devam ediyo bende koku hassasiyeti vardı bu arada bende tüp bebek ve yarın kese görmeye gideceğiz inşallah