Sumeyyehsn valla yolun başındaysan şuan benden bi tavsiye cidden paket mantıklı kuzum 28 haftalık olduk biz o kadar pişman oldum ki paket almadığıma yılbaşından önce paket fiyatıydı şuanki sadece doğum fiyatları uçtu hepsi🤷🏻♀️ben etimede gidiyorum çok abartmışlar cidden daha 1 ay olmadı 4400 demişlerdi pakete ne ara 5700 olmuş ya sadece doğum fiyatıda uçmuştur heralde en son 3900 dü çokta değeceğini düşünmüyorum oraya şahsen o parayı oraya verene kadar korudan paket alman çok daha mantıklı vakit geçirme derim bunlar iyice uçurur daha bu fiyatları🧚♀️