senatss şu şekilde ilerleyebilirsiniz eğer şeker yükleme yapmak istemiyorsanız dısarıdan şeker ölçüm cihazı alıp evde kendiniz açlık 1. Saat tokluk 2. Saat tokluk değerlerinizi ölçüp kaydedip doktorjnuzla paylaşın zaten burada bir düzensizlik varsa teste gerek kalmadan doktor sizi yönlendiriyor. Korkulacak bir şey değil ayrıca şeker yüklemesi. Ama şekerin vücüt tarafından tolere edilmemesi çok daha korlulacak bir durum bebek için bu sebepten istemiyorum diyebilşrsiniz ama tedbiride elden bırakmamlısınız🤗