babyandmomy__ Sevgiiss çok erken öğrenmişsin çok da güzel artmış maşallah 🥹🧿 Sağlıkla kucağına al inşallah 4 5 gün bekleyip kontrole git şimdi gitsen de bir şey diyemezler 🩷
Gizem1504 Sevgiiss herkesin öyle olacak diye bir kaide yok canım bende 137 ile öğrendim 400 oldu daha kan vermedim sonra kese için gittim
Hempol Sevgiiss iki katı artmış hayırlı olsun 🤗 ama takip et inşallah bir anda hızla yükselir 🤗 bir de aynı hastane olmasına ve aynı saatte olmasına dikkat et 🤗
Fesev Ben 6.25 iken öğrendim ertesi gün 20 çıktı 2 gün sonra 67 2 gün sonra da 175.9 çıkmıştı ama benim tüp bebek🙏🥰
DuruDefne_mommy Sevgiiss canını sıkicak bir durum yok ki canım bunda artışın gayet güzel.Herkesin artışı çok farklı oluyor kimi cook yüksek rakamlarla öğreniyor kimi de erken olduğu için düşük rakamlarla.E senin adete daha 3 gün varmış çok normal 🥰
Sevgiiss DuruDefne_mommy testlerim koyu çıkıyordu daha çok artar sandım ondan modum düştü. Birde 16 dam 60 falan olmuş genelde benim az mı dedim artış