Mrvmrv78 Kızlar 8+3 haftalık gebeyim bugün nedense bel ve kasık ağrım sıklaştı normal mi sizce endişelendim? Sizde durumlar ne ?
BlcSongullllllllll Mrvmrv78 birkaç gün önce benim de çok var dı ama geçti çok şükür yine de dikkatli ol ayaklarını yukarı tutarak uzan ve dinlen güzelce
Bezelyelerimm Mrvmrv78 gayet normal 2 gebelıgımde de yaşadım bu durumu korkmayın ılerleyen zamanlarda da olacak boyle
Fahriye41 Mrvmrv78 ayy ben de8+6yim bugün aşırı kasik ağrım var vajinama baskı yapıyor bende çok korkuyorum
Kbra_gkcay Mrvmrv78 göğüs ağrınız var mı memelerdeki hassasiyet bir türlü gitmedi aşırı acıyo ilk gebeligimde böyle olmamıştı
Yenibirannee Mrvmrv78 8+6 benımde aynı ama ben gün içinde koşturuyorum 2 tane küçük kuzularım var 🥹🫠🫠🫠 sizin imkanınız varsa hafif yürüyüş sonrası uzanıp dinlenebilirsiniz
1Busraaa Mrvmrv78 normal ben öyle bi sancı içindeydim ki günlerce yerimden kalkamadım kişiden kişiye değişiyor bazıları ise anlamıyor bile hamile oldugunu