Aysegul5858 İyi akşamlar. 3′lü tarama testi sonucu çıkmış anlayan var mı acaba raporu atsam. İkili tarama testi de yaptırmıştım sadece yaş riski vardı. En başından beri ense kalınlığı ve burun kemiği gayet iyi çıkıyor. Haftaya doktor randevusu