Girlmama Mommyy123 insallah canim sen cok stres yapma yat dinlen keyfine bak takma kafana ben hep hastanedeyken film izlerdim kotuyu dusunme eminim her sey cok guzel olacak sizin icin 😊
Minovucado Mommyy123 büyük geçmiş olsun🌸 her zaman rahat olun siz gerilirseniz bebişte gerilir unutmayın ben öyle düşünüyorum ve daha erken rahatladım sancılarım düşüşe geçti gün içinde 😇
Minovucado Bana bebek kontrolünden hemen önce baktılar bir santim açılma dediler sonra iğne ve nst süreci oldu akşam üstü tekrar çatı baktılar 1 cmdi sancında düşmüştü
keyfimin-kahyasi-misin Fatoana İlklerde hissediyordum ama sonradan vücut alıştı galiba bı iki haftadır Pek bişey hissetmiyodum
keyfimin-kahyasi-misin deletedmom43191 dünden beri Aşırı siddetlenmedi ama düzene girdi galiba Belden kaşıktan falan vuruyor . Normalde uyuedum gece Çok az uyuyabildim kesik kesik sanırım bu sefer 😂😂