Emay-1803 Kızlar ben yeni hamile olduğumu öğrendim beta 93.95 ama sol kasık ağrım var çok fazla normal mi yaşayan oldu mu ?
Papatyaaam1 Emay-1803 normal kuzum benımde belım sağ ve sol kasıklarımda ağrı var kesınlıkle fazla ayakta duramıyorum ve yuruyemıyorum uzun süre yüründüğümde veya oturduğumda ağrı yapıyor
nisaakb Emay-1803 normal ben de sol kasık ağrım var diye acile gittim öyle öğrendim. O ağrı da bebek yerleşene kadar geçmedi 9-10. Haftalardan sonra geçti dikkat edin yorulmayın
Papatyaaam1 Emay-1803 kuzum benım de ılk başlarda bı sol bı sağ tarafımda ağrı oldu aklına kötü şeyler getırme
Emay-1803 Kızlar merhaba bugün aniden ayağa kalkınca sol tarafımda bıçak batarcasına bir ağrı oldu ve geçti tehlikeli mi sizce
Gamz01 Emay-1803 aynı şeyi yaşadım koltuktan kalkarken bıçak gibi saplandı ama anlık bişeydi sanırım normal böyle kramplar ya
MerveLeo Emay-1803 merhaba benimde yarın 5 hafta olacak kasık ağrınız problem yarattı mı benim 2 haftadır koltukta otururken bile kendini belli eden bi ağrım var korkuyorum
Emay-1803 MerveLeo bu dönemlerde kanama olmadığı sürece normal gidiyor yani benim öyle oldu rahim genişlemesi bebek tutunması kasık ağrısı yapıyor
1andonly Benim de sol kasığımdaki ağrı hiç bitmedi 11 haftalık olduk 6 haftalıkken kalp atışlarını duyunca rahatladım
Zeydef Bende 9haftalığım bugün ilk defa sol kasık ağrısı yaşıyorum doktorum kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dedi