tuvbayilmaz Yani kaç haftalık oluyorum ve doktor muayenesine gitmeli miyim ve istanbul ümraniyede önereceğeniz doktorlar var mı
Sibelingo tuvbayilmaz hayırlı olsun betaya göre hafta hesaplanması yapılmaz son regli yada doktor muayenesinde belli olur iki güne bir artışı takip edin
Ayperi11 Gitseniz bile keseyi görmezsiniz cuma günü 230 betayla öğrendim perşembe gittiğimde kese görünüyordu 1 hafta bekleyin
tuvbayilmaz Sibelingo teşekkür ederim,son regl tarihim 27 şubat nasıl hesaplanır bilmiyorum ilk gebeliğim ve doktor muayenesi için çok mu erken ayrıca folik asite de başlamadım
ipekmom_ tuvbayilmaz 27şubatsa ortalama 5haftalık oluyor, ama bu beta ile kese görünmez. 1hafta kadar bekleyin beta yükselmesi gerekiyor. 2gün sonr tekrar kan verip artışı takip edin