Mhra5 serklaj olmadım ama ilk gebeliğimde vurdum 2 doz 41 haftada doğurdum bu bebeğimde de hatırlatma dozu yapılacaktı çok kaçtım yapmamak için ama ağrısından korktuğum için yapmak istemedim sonra bayramın 3 günü bıçak ile parmağım kesildi ciddi Bi kesik oldu dikiş fln attılar ve ne olur ne olmaz bıçaktan dolayı yine vurdum tetenoz yani ben sorun yaşamdm