Kızlar 8 haftalıkken kontrolumız vardı ben pcosluyum ve bunun yüzünden kilo problemim vardı göbek oldu baya 72 kiloda gebe kaldım doktor ultrasonda bebegımı göremedi kalbini falan duyduk sıkıntı yok şükür ama noyle resmen karıncalı televizyon gibi siyah beyaz hiç bişey belli olmadı .hep boyle mı olacak ya ileri ki haftalarda belli olur mu bebegım