Merhaba kızlar,
Behçet hastasıyım kullandığım ilaçlar vardı planlı gebelik düşündüğümden muayene için önce doktora gittim. Kullandığım ilaçlardan birini bıraktırdı doktorum herhangi bir sorun görünmüyor ama ilacın etkisi vücuttan atılsın diye 1-1 buçuk ay denemeyin dedi. Verdiği süreye uyduk. Son adet tarihim 6 Mart. Yumurtama döneminde eşimle bir gün ara ile 2 defa ilişkiye girdik. Merakımdan 7-8 gün önce Softec marka erken gebelik testi aldım yaptım bir çizgi tam diğeri çok silik çıktı. Normalde bugün âdet görmem gerekiyor hiç şaşmaz hep zamanında olurum bugün olmadım. Tüm regl belirtilerim var üstüne 1 haftadır yoğun bir şekilde bulantım var. Sizce az da olsa umutlanayım mı yoksa gebelik yok mudur 🥺