Siyahkelebek1420 Arkadaşlar dün 2. Doğumu yaptım ama anestezi. İyice boyunuma sırtıma vurdu kaç bardak kahve su içtim bilmiyorum başka önerisi olan var mı
Ber16 Siyahkelebek1420 kafanızı çok oynatmamanizi tavsiye ederim. Benm ilk sezeryanmda çektim aynisini sonra başıma vurdu çok kötü bir agriydi insallah yasamazsinz Dümdüz yatin yastiksz Bol su ve kahve başka bişey yok canm
Yenibirannee Siyahkelebek1420 malesef benımde 2. dogumumda oyle oldu kafamı kaldıramadım bebegımı bıle emzıremedım tam 7 gün surdu sonra kendılıgınden gectı kafeın hap vermıstı doktorum oda fayda etmedı bana sinüs sıkısması olmus dedı doktor
Eda-54 Siyahkelebek1420 merhabalar geçmiş olsun aynı durumu yaşıyorum sıcak havlu koyunca çok iyi geliypr doktorum tavsiye etmişti