CemileSezer Yarım saattir fena halde sırtım ağrıyor ortadan ayrılıyor sanki neden acaba niye böyle oluyor anlamadım .. bilgisi olan varmı yada ne yapmalıyım ??
Esmadnsmz CemileSezer 3 gündür çekiyorum sırt ağrısı arada bir karın ağrısı yalancı sancı diyorlar ama bakalım yarın kontrolümüzde öğreniceZ
Mrvkzlkya CemileSezer ben 1 buçuk ay çektim bel ağrısını öldürdü beni sağdan sola dönemez oldum yattigim yerden kalkamaz oldum yeni kendime geldim bebek asaya indiginden sanırım günüm bitti çünkü
MerveAvc CemileSezer bizim arkadaşında böyle oldu doktor sancı o sen sırtın agrıyo sanıyosun demiş sonra doğum oldu. Hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin Allah.
AGuler Benimde arada belimden sirtima dogru tuhaf bir agri oluyor 37+4 deyiz dogum belirtisi mi acaba
CemileSezer YncErz akıntı benim de var ama beyaz renkte . Sancı Yok nts de sıfır çıkıyor zaten ilk defa sırt ağrım oldu
YncErz CemileSezer çatı muayanesç yaptı bana cuma günü sancn az bişey var nst çıktk dedi ama ben hiç bişey hissetmiyordum akıntın olur korkma dedi
CemileSezer YncErz amin canım inşallah. Ben artık olsun istiyorum valla heyecan ve sabırsızlık var ☺️
YncErz CemileSezer aynen cnm hayıelısıyla bir avazda rabbim tüm hamile arkadaşlarımızı kurtarsın inşallhh🙏🏻🙏🏻