Ciğer geliştirici iğne vurulmuştum erken doğum riskim olduğu için bugün hatırlatma dozu vuruldum ve sancı için serum yapıldı 37 ye kadar dayanır inşallah miniğim Salı gününe sezaryen tarihi aldık 2.sezaryen olduğu için ve suyum fazla olduğu için bebiş 2700 gr 🥺 inşallah küveze girmez dualarınıza talibim 🙏🏻