Ber16 Aşırı halsizlik var ya başından beri. Hap içtiğim halde miğde bulantimda devam herşeyden tiksiniyorum resmen bulaşık yıkarken bile deterjan kokusundan öğürüyorum 😟🤦benim gibi olan var mı ayni haftalarda kizlar ya? Bu ikinci gebeliğim ilkindede yaşadım ama bu seferkinin yanından geçmez yani. Çocuğumla bile yeterince vakit geçiremiyorum hep yatmak istiyorummm.
Sudee01 Ber16 bende öyleyim canım herşeye öğürme afedersin mide bulantısı kusma deterjan özellikle kokusuna gelemiyorum
gulnursn Ber16 ben 11+4 teyim 2 gün bulantı ve kusmadan hastanede yattım çok normal geliyor bana ben aynı ölü gibiydim öğürüp kusmaktan ilaç verdi doktor şuan iyiyim ama iştahım açıldı
Ber16 Sudee01 deterjan ,yumuşatici , ıslak mendil ,parfüm.. daha aklıma gelmeyen bir sürü şey. Hap icmeme rağmen kustugumda oluyor benimde ama miğde bulantım var yani çoğu zaman 😟 çok kötü şu tiksinme durumu ya. Sizin kaç haftalikk
Ervaa2534 Ayy bende şuan 7+5 haftalığım prillam içmene rağmen özellikle gece mahvoluyorum mide ağrısı bulantı kusma yatana kadar canım çıkıyor
Ber16 Ervaa2534 çok kötü bir şey gerçekten ya şu bulantı olayı zaten insanı bitiriyor hayattan zevk almıyorum resmen 😟 Allah yardımcımız olsun Ztn hap.icsekte kusmucaz migdemiz bulanmicak.diye bı durum yok bence onu anladım bende bu gebeligimde
Ber16 Sudee01 ay Allah yardımcımız olsun canım ya ne zaman biter acaba artık bitsin istiyorum😟 cinsiyeti belli oldumu sizinn
Ber16 gulnursn 😟 ayy çok kötü canm ya. Ne ilacı kullanıyorsun peki. Herkese her ilaçta iyi gelmiyo sanirm ya
gulnursn Ber16 prizin verdi bana ben 2 tane farklı ilacı kullandım bebem içerde bulamaç oldu vallahi 🥲şuanlık sabah bulantım kaldı başka bulantım yok şükür
Tugcesrts94 Ber16 bende 11+6 yim gece yatmadan prillam içiyorum iki tane tiksintilerim devam ediyo mide bulantımda ama birazcık daha azaldı sanki bende aşırı halsizdim bu bir kaç gündür daha iyiyim
Ber16 Tugcesrts94 bende iki tane alıyorum gece prilam ama demek tiksintiler bulantılar devam ediyor yinede ya. Çok şükür azaldiysa canım darısı başıma.. halsizlikte çok fena yemek yedim yattm odaya direk oturmak bile istemiyor canım ay inşallah bende daha iyi olurum 🙏😌
Geleneksel1anne Ber16 prliam içiyorsan içme derim ben bi kere içtim yamuldum resmen elim ayağım taş gibi oldu mide bulantısına katlandım artık napayım 12+2 yim baya geçti bulantılar
Ber16 Geleneksel1anne prilam önerdi banada doktor bende onu içiyorum ne veriliyor ki başka acaba yaklasik 4 haftadır bunu kullanıyorum icmesem ztn zerre birşey yiyemezdm ama bulantı kesmiyor yanii
Tugcesrts94 Ber16 bende hala öyleyim sadece halsizliğim azaldı ama tiksinmem var hala yemeklerden herşeyden mi olur bide her yemekten tiksiniyorum
Ber16 Tugcesrts94 evet bencede herşeyden oluyor canm ya yemek o kadar fazla değil benim daha çok deterjan türü şeyler.cok kotuu🤢 en kısa zamanda geçmesini ümit ediyorummm