YaseminSnmz Kızlar bugün 33+1 oldum 2 gündür önceki günlere göre daha sakin sanki normal midir acaba ya
ecrinkusum YaseminSnmz bende 34+1 oldum benimde hareketleri azaldı gibi ama bence büyüdükleri için sığmıyorlar artık eskisi gibi rahat hareket edemiyorlar eğer hissediyorsan bir sorun yoktor diye düşünüyorum ben