newmommmyy2 Kızlar bu haftalarda sizinde sanki felç geçirecekmişsiniz gibi belinize feci bir ağrı giriyormuuu yoksa yok 😅 doğum sancısında şimdikinden daha kötü bir bel ağrısı girerse napıcam onu düşünüyorum 🤔
Ceycey11 newmommmyy2 bel kemiğim sanki kopacak gibi uzandım mı kalkamıyorum yerimden valla 😣 kızımda hiç böyle olmamıştı
Cacaege Ceycey11 aynı durumdayım ayaktayken bişey yok biraz uzanayım kalkamıyorum bel ağrısından sanki kırılıyor ikiye ayrılıyor ilk oğlumda böyle bişey yaşamamıştım
Sejinn Ceycey11 36 haftalık olduk yattığımda özellikle kalkınca belim çıktı çıkacak gibi seke seke elim belimde yürüyorum
newmommmyy2 Ceycey11 bende öyleyim ya inanılmaz bir ağrı giriyor birde benim boynuma doğru yükseliyor ağrısı sanki tövbe estağfurullah felç geçirip kalıcam o anda doğurup rahatlasam diye bekliyorum çaresizce artık 🥲
Ceycey11 Cacaege ay yanlız değilmiişim valla benimde öyle oturasım gelmiyor hiç halbuki dinlenmemiz lazım ama yok belim ayağıma vuruyor resmen
Cacaege Ceycey11 sağlıkla kucağımıza alalım az kaldı biraz daha sabretcez artık bide herkes bebek olunca yatamazsın yat dinlen diyor bu halimizle de dinlenemiyoruz ki 😂neyse buna şükür diyelim 🌸
Ceycey11 Cacaege orası öyle gene uyuyamıcaz 🥹🤣 3 buçuk yaşında kızım var 3 buçuk senedir yatamadım zaten bi 3 buçuk sene daha yatmam artık 🤣🤣