Dyguackgz Arkadaşlar merhaba. 2 gündür karnımda bebek anlık toplanıyor sonra adet olcakmisim gibi hafiften ağrı geliyor bacaklarima ve belime geciyor bu ağrı ama uzun sürmüyor. 15 sn flan. Bu yalancı sancı mı olmuş oluyor? Endişelendim de biraz daha bebeğim 30+5 günlük
Zg6641 Dyguackgz bnimde dün bı sancı girdi yuruyemedim. Aynı haftayiz. Korkup bugün gittim alışveriş yaptım😬
rabis-0201 Dyguackgz benimde günde 3-4 kez öyle oluyor ve nstye bağlıyken de oldu 50-60 sancı çıkmıştı, 32. Haftada yaşadım ben hemen geri geçiyor sonrasında, sırt üstü yattığımda daha çok oluyor veya oturur pozisyonda uzun süre durduğumda falan
Dyguackgz Zg6641 beni de 33. Haftada nst için çağırdı doktorum. Sizinde bebeğiniz sürekli toplanıyor mu bı tarafta acaba