denizers Daha önceden de böyle sorunum vardı ama caprtim sanıyordum, bugün aynaya baktım giyinerken bacağının nerdeyse çoğu morluk içindeydi hem de acısız sadece mor ,kafam karıştı böyle bisey tehlike olabilir mi,kan pıhtılaşma sorunum var acaba o etkiliyor olabilir mi kızlar,
Minnoslar denizers benim vücudumdada oluyordu. Ben kadın doğum kontrol haplarını bırakınca geçti. Yan etkilerinde kanda pıhtılaşma yazıyordu. Morluklarından ondan kaynaklandığını düşünüyordum bırakınca geçti.
Ceyk denizers kan değerlerimize baktırın. Çok dar kıyafetlere giymeyin. Duştan sonra soğuk suyla bacaklarınızı yıkayın kan dolaşımını arttırır.
Cileklipasta Benim de oldu bi ara. Coraspin kullanıyorum ondan olabileceğini söyledi doktor. Kontrolünüzde yine de sorun doktorunuza
denizers Cileklipasta ben de coraspirin kullanıyorum canım su ara ,ama önceden de oluyordu bu kadar olmasa da
Cileklipasta denizers benim de önceden de oluyordu. Tedbir amaçlı sor mutlaka başka bir sebebi yoktur umarım
denizers meleklerim3757 canım.hamile değilim,şüphem var sadece ama eskiden de olurdu ,Bu ara çoğalmış korktum
Cileklipasta denizers kötü bir şey yoktur inşallah nete çok bakma en iyisini doktorun bilir, kan değerlerinle ilgilidir
Tugbaarasderin Bugun bnde dıkat ettım bacagımda morarmalar olusmş 36 haftalık hamileyim cok merak ettım korktmda suan
Mervezngn Benimde oluyor morarma trambosit düşüklüğüm var. Sanırım düşüklüğüde yüksekliğide morarmaya sebepmiş. Bi hemogram kan testi yaptırın. Plt yazan değerle anlarsınız