Bende 24 25 haftalarda cok oldu aldığım nefes yetmiyordu sanki farklı sebepler aradım ama tamsiyon nabiz vs normal çıkıyordu neden acaba derken farkettim ki psikolojik.. ilk doğumun erken oldu bu de erken olur mu sancım var mi vs derken cok kafama takıp düşünmüşüm onu fatkettigimden beri yönetmeye çalıştım ve cok şükür gecti belki sizin de boyle bir şey olabilir