minnakkuzumm benim ilk gebeligim 6 haftalikken malesef dustu. Bundan dolayi genetik istedi dr um. Bende de ayni sorun cikti. Daha sonra doktorum bi sorun olmadigi icin git gebe kal gel dedi. 4.ayimda gebe kaldim ve gittigimde 9 tane ilac basladi bana. Her aksam igne oluyorum kan sulandirici sabahlari ekstradan coraspin aliorm agizdan 3 gunde bir tutunmasi icin ignem var folik asit bi de vucut bebegi reddetmesin die bi ilaca basladi yani ilac manyagi oldum.
Ama diger doktorlarinin dedigine inanmiyorum ben bu kadar haftalik olmazdi o zaman mevzusu sacma. Cunku benim genetik doktorum cok guzel bilgi vermisti ve bana mantikli geldi. Soylediklerini aynen aktariyorum bak: Evet pihtilasma sorunun var ama düsügün erken düsuk olmus pihtilasmadan dolayi mi oldu kesin diyemem. Normal hayatta kan sulandirici kullanman gerekir mi ona hematoloji karar verir ama gebeliginde mutlaka kullancaksin. Cunku sendeki pihtilasma bebegin plesentasi olustugunda pihtilasmadan dolayi plesentadan bebege pihti atiyo ve bebek ölüyo ya da düsük oluyo.demisti.
Simdi demem o ki zaten erken donemde plesenta henuz olusmuyo o yuzden de bisi olmamasi normal olabilir ayrica simdiye kadar olmadi diye simdiden sonra da olmicak die bi kural mi var?
Bence doktorunu dinlemelisin canim.
Igneler biraz acili oluyo ama napalim 😂