Efendininannesi Ayten_kskn ben bbutik mobilyadan aldım montessori model tercih ettim 2 sene oldu çok memnunum
zynpknt 1kopek1bebek ben hem almila hem gencecixe baktım inegölde aynı takım arasında 12 bin tl falan fark vardı
1kopek1bebek zynpknt bende istanbuldayım burda 3-4 şubesi var bi modeli beğendik hepsinden fiyat aldım pazarlık ettim derken epey uyguna geldi piyasaya göre bu arada gerçekten kaliteli. Bi miktar peşinat kalanı taksit yaptık
zynpknt 1kopek1bebek evet evet kaliteli allah var ama bize göre max 2-3 binlik fark olabilirdi hatta geldiğinde mağazada sürekli açıldığı için bi tık dandik gelmiş bize dedik çünkü bize gelen mal almilayla aynı kalitedeydi biz 31 e aldık almila 44-45 demişti siz kaça aldınız ☺️
1kopek1bebek zynpknt 56 ile kapıyı açtılar 50 ye anlaştık 😵💫 bizde uyguna aldık zannedşyoruz. Ama yani başka firmalar bir fiyatlar çekti kalp krizi geçiriyodum az kalsın. Oda yapamıcaz heralde derken almış olduk
zynpknt 1kopek1bebek ben eskişehirde sordum 55-60 dediler inegölde de fiyatlar yazdığım gibiydi işte 31 e aldık ama kasımda aldık biz ☺️ bu sene aldıysanız biraz artmıştır
Mry2020 Ayten_kskn canım daha dün çilekten aldım önce oraya bakmıştım pahalıdır markadır dedim normal mağazaları gezdim çilekteki dolap hepsinden uygundu dönüp çilekten aldım nakitte az bir indirim oldu ama 9 taksit imkanı da var sitesine bak istersen
momkrm19 Ayten_kskn çilek mobilyadan şaşmam bebekliğinde beşik şifonyer dolap derken parça parça aldık , artık çalışma masası ve kitaplık seçtim sipariş vereceğim, 7 yıldır halen takım yapabiliyorum ve sapasağlam kullanıyoruz
queenanne1 Ayten_kskn bbutikmobilya’dan aldık çok uygun fiyata gayet güzel bi çocuk odası zamanında ve iyi teslim edildi