Kizlar ya 26+1 hamileyim çalışıyorum hiç karnim yok iş yerindekiler inanmamaya başladı yok kandırıyorsun bizi falan kolay bölüme alındım hamile olduğum için raporum falan var tabiki ama hamile gibi görünmüyorum hiç takma göbek takip gidesim var ise inandırmak gibi bı derdim yok ama bende istiyorum karnım burnumda olsun hamile olduğumu hisseddeyim ama hiç belli olmuyor göbeğim buraya atarım diyordum göbeğim çıkınca yokki hamile gibi görünmüyorum çevreme çok geç söyledim hamileligimi çoğu kişi bilmiyor daha tek tük komsularimdan bile yakın olduklarım yeni öğrendi dogurana kadar soylemesem kimse bilmezdi heralde bebeğin kg sinde falan sıkıntı yok gelişimi güzel bir bebek ama az bendede belli olsa sizde böyle durum yaşayan varmı nette bakıyorum 20 haftada 9 aylık gibi göbekleri 30 a gircem.nerden dogcak bu bebek anlam veremedim iş yerinde de laf söz canımı sıkıyor gercekten bu durum