zyldz90 Kızlar hani gebelikte karında uzunlamasına kahverengi bir çizgi oluyor ya bende çıkmadı niye🤣 doğum yaklaştıkça kafamı dağıtmak için en saçma şeyleri bile düşünüyorum😃 çizgisi çıkmayan var mı
mlkkk zyldz90 ilk gebeliğimde çıktı bunda hala çıkmadı 31oldum daha da çıkmaz heralde cinsiyetle alakalı mı bilmiyorum ama ilki erkek ikinci kız 😂
1kopek1bebek zyldz90 kızım olucak ilk gebelik 27. Haftadayım çizgim boydan boya var ama kappkara değil göğüs ucu daha karar
ceyda_bozkurt0 34 olacağım benimde kız ilk gebeliğim hala çıkmadı zaten hep yırtıldım birde çizgiye gerek yok😂😂
zyldz90 ceyda_bozkurt0 ay gerçekten kırmızı kırmızı çatlaklardan çizgi zaten gözükmezdi bende aynıyım😂😂
Donaldvetomris zyldz90 gebeliğimi bu çizgi ile anlamıştım ben 😅 ilk haftalar da çıktı sonra sabit kaldı 30. Haftamdan sonra hafif hafif göbek deliğimin üstüne çıktı ama çok koyu değil rengi cinsiyet kız 💜
zyldz90 Aysllllm benimde pek hoşuma giden bir durum değil ama çatlak olcağına o olsa daha iyidi gibi😃