Dozlarınızı tamamladıysanız gerek olmuyor 10 yıl koruyuculuğu var. Ama tamamlamadıysanız gerekli. Benim doktorum doğumdan sonra tamamlamamı istedi aşıları. Hamileliğin 2 dozunu oldum, 3. doğumdan sonra olacak. En iyisini doktorunuz ve takip eden sağlık ocağı hemşireniz bilir.