Gkcece1 Sol böbreğimde taş var ama senelerdir düşüremedim doktor ters bir konumda düşecek yerde değil demişti. 2 aydır zaman zaman sol böbreğimde sancı oluyor. Hamilelikte taş düşüren oldu mu ne yapabilirim?
OzgeArn Gkcece1 çok geçmiş olsun bende ilk gebeliğimde düşürmüştüm bol bol su içip yürümenizi tavsiye ediyorum bir de doktor bana paracetamol diye bir ilaç vermişti sancılı geçiyordu çünkü benimki
dunnobeck Benim sağ böbreğimde kum var, ilk trimester’dan beri neredeyse her gün ağrıyor ama dökülmedi maalesef
dunnobeck Gkcece1 Teşekkür ederim size de geçmiş olsun 🙏🏼 2 farklı doktora göründüm, ikisi de bol su içmemi önerdi. Ultrasondan başka bir şeye de bakılamıyor, hamilelikten sonra böbreklerimin fonksiyonlarına bakılacak