Suleozkanmavi geç gördüm msjınızı kusura bakmayın🌸. İstanbul da özel bi hastane ama yarın ki kontrolümde yapacakmış çatı muayenesini en son kendi söyledi. Şu ana kadar normal doğum olarak ilerliyor hep ben de öyle istediğim için sormadı sezeryan ister misin vs. Tabi inşallah normal doğurabilirsem😀🤲🏻