kakaoağacında olumsuz yorum da çok gördüm o yüzden emin olamadım kendim kalitesiz çikolata yemiyorum millete ikram etmeye utanırım açıkçası. melodinin çikolataları aşırı lezzetli sitesinde baktım metal kutulu bebek çikolatası 1000 TL yazıyor ordan sipariş vereceğim