Berivanserkan Kızlar 39+2 günlük hamileyim herşey güzel gidiyordu derken annem dr a 7 yıl.once anjiyo olduğumu söyledi dr kesinlikle burda doğum yapamaz imkanı güzel.olan mutlaka eğitim araştırma hastanesi olan bi yere sevk etmem lazım dedi gönderdi önce kardiyolojiye o da aynı şekilde muayene etti ve dicle üniversitesine yolladı yarın oraya gidecez Allahın izniyle sorum şu daha önce anjiyo olupta normal doğum yapan oldu mu kimisi normal.zorlar sezeryan iyi diyor kimisi ise tam tersi kendime güvenim kalmadı normal.dogum için dicle üniversitesi nde spinal olan var mı??
bulutunannesi33 Berivanserkan ıyıkıde sylemıs her serde bır hayr vardır ya bırsey olsaydı dgm esnasında evet nrml dgm gbısı yok ama bebegı ve kendını rıske atmaya da gerek yk cnm sen dktra grn gerekıyosa szeryan ol rabb sag saglm kvstrsn🤲
Reina Berivanserkan ne alaka anjiyoyla doğumun? Ben çok bağdaştıramadım. Sırtımda platin var diyeni anlarımda, 7 seneki anjiyoyla doğum ne alaka🤷🏻♀️
Berivanserkan bulutunannesi33 âmin canım teşekkür ederm duanı eksik etme 🤲🤲🤲 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Berivanserkan Reina canım kalbe yüklenme oluyormuş doğumda kaldırabilir mı diye bakıyorlar çok.onemliymis
Reina Mineyasar evet benim kızımda öyle😂 hayırlı uğurlu olsun gözün aydın🥰 nasıl minik? İyi mi durumu
Mineyasar Reina çok şükür şimdilik iyi yarın kontrolümüz var kaç saate emziriyorsun gece emzirme süren nasıl birde bu çok küçük ya 2540 ile taburcu olduk
Reina Mineyasar bizde 2900 le taburcu olduk bana da çok küçük geliyor. Vala hanımefendi kafasına göre kalkıyor. 2 saatte bir emziriyorum bazen doymuyor 1 saat sonra tekrar kalkıyor.