Premsescik Dün kontrolde suyun biraz fazla dedi doktor şekerine bak 3 gün dedi bende şeker ölçme aleti vardı zaten 3 gün ölç dedi aç tok bu sabah ölçtüm aclık 80 tokluk 173 geldi yüksek biraz gebelik şekerimmi var şimdi böyle cıkarsa 3 gün
Oznur91_ Premsescik bnm de yüksek çıkıyor o yüzden diyet verdi diyete uydugum zaman çok güzel çıkıyor yoksa insülin başlanılacak bende onu hiç istemediğimden diyet yapıyorum
Suleozkanmavi Premsescik ah canım benimde206 çıktı insülin kullanmadım ama diyet yaparak şekerimi cihazla kontrol ettim
Ayshababy Premsescik gebelik şekeri var gibi duruyor olmayanların 1 saat sonra gebelikken 140 altında olur
Tugcek_ Premsescik her gün ölçmeye devam edin eğer sürekli böyle 140 üstünde çıkarsa gebelik şekeriniz var demektir
Tugcek_ tazeannesese maalesef hiçbi şekilde düşmedi İnsüline başladık ona rağmen yine yüksek kontrolüm var haftaya dozu arttırılacak sanırım
tazeannesese Tugcek_ hadi ya neden yüksek çıkıyor ki bu açlık. Benimde yüksek çıkıyor 100-108-110. Tokluklarımı düzelttim bu defa açlık yüksek olmaya başladı
Tugcek_ tazeannesese benim de aynı tokluklarda sıkıntı yoktu açlıklarım bu şekildeydi bi neden söylemediler ama plesantayla alakalı sanırım
tazeannesese Tugcek_ ewet sanırım öyleymiş bı kaç yerde okudum. Peki sizin insülinden sonra kaç oldu acliklariniz
Tugcek_ tazeannesese İnsülinden sonra hala pek bi değişiklik olmadı doz az geldi sanırım haftaya tekrar gideceğim dahiliyeye
tazeannesese Tugcek_ inşaallah düzelir ya sıkıntılı şu açlık şekeri gerçekten ne yapacağını bilememek
Tugcek_ tazeannesese inşallah düzelir gerçekten insan sinir stres oluyo o zaman daha da çok çıkıyo şeker sürekli düşünmekten yoruldum ben de
tazeannesese Tugcek_ ewet canının her istediğini yiyememek zor hamile iken acıkınca ne yesem diye düşünüp duruyorum 🌸 inşaallah düzelir
Premsescik Nur124 3 gün takip ettim aclık tokluk doktora attım bi sıkıntı görmedi kaç cıktığı suan aklımda yok