Terlikpijama Kızlar 6 haftalık hamileyim fena halde öksürüyorum. Evde geçirmeye çalışıyorum. Bebeğe bir şey olur mu riskli mi?
CerenDF Terlikpijama bir kış boyunca gribim geçmedi… bol bol meyve yiyin özellikle portakal mandalina (zamanı geçti ama bazı yerlerde var hala) haftanız çok erken bitki çaylarını sadece doktorunuz önerirse kullanın. Bir de parola izin veriyorlar sadece doktorunuz kullanın derse onu kullanın onun dışında hiçbir şey yapamazsınız sadece dinlenin benim griplerimin bebeğime hiçbir zararı olmadı griplerim diyorum çünkü en az 10 kere grip oldum mide nezlesi bile geçirdim o derece
Merve6521 Terlikpijama benimde öyleydi çok kötüydüm 2-3 kere de geçirdim tüm kış hastaydım çok birley yapamıyorlar sma öksürük çoksa bir doktoruna görün derşm
Terlikpijama CerenDF Merve6521 Terlikpijama bayramda acile gittim idrar yolu enfeksiyonu olmuşum bi de ilaç vermişti bi de üstüne grip oldum tekrar acile de gitmedim bayramdan sonra kendi doktoruma gidicem ama bu kadar öksürünce endişelendim 🥺
Mutlannee Terlikpijama Hiç bişey olmaz Allahını izniyle 2 korona 1 influenza geçirmiş biri olarak söylüyorum 38 küsür ateşliydim hamileyken bol sıvı pekmezi ballı içecekler birde parolla atlattım😊 Hiç korkma korkunun daha çok zararı olur
Laleler33 Terlikpijama keçiboynuzu içine taze zencefil doğrayıp yiyin. Öksürüğü kesiyor ve de 10 haftalık hamileyim yaptım geçti. Ama organik keciboynuzu olacak
Baharlina Terlikpijama bende olmuştum doktor parıl verdi bol ballı süt içtim vitaminlerimi aldım geçti
Janssue Terlikpijama Hamileliğin ilk zamanı olduğu icin bebek bagisiklik sistemine saldırıyor. Bol C vitaminli meyve, bal, zencefil, et sulu, tavuk sulu çorbalarla vücudunu destekle
Minelsu0606 Terlikpijama hayır olmaz bende o haftalarda bayağı öksürüyordum ama böyle hiçbir zaman öyle bir öksürüğe kapılmamıştım göğüs kafesim o kadar daralıyordu ki bazen nefes almakta bile zorlanıyordum sonra kendiliğinden geçiyor şu anda 15 haftalık yine aynı şekilde grip oldum öksürüğüm şu an az yani çocuk için endişelenmeye gerek yok çünkü küçük olduğu için pek fazla etkilenmez mümkünse meyve falan tüket öyle geçirmeye çalış parol da iyi geliyor