Megg Yurdagull0612 ev bulma sorunu da oluyomuş sanırım ilçelerde Peki diyelim ki şırnak çıktı bize İlde oturup ilçeye gidiş geliş yapılabilir mi sizce
Klny Megg inanın buraya gelirken bende nasıl dayanıcam dedim ama birikim yapılacak yer kesinlikle. Para harcayabileceginiz bir yer yok😀 aynı zamanda çevre illere de yakın o avantajı var, İstanbuldan sonra burası emekli hayatı gibi oluyor
Megg cauuv1 benim tek isteğim çocuk ilkokula başlayana kadar doğuyu bitirip dönmek ama nasip işte Sizin eşiniz hangi ilçede çalışıyo
cauuv1 Megg bende öyle isterim ama eşim imkansız diyo yollamazlar görev süresi dolmadan diyo hep. Biz pendikteyiz siz
Ebru06 Megg tabi çalıştıkları şubeye göre değişiyor yoğunluk ama aşırı yoğunlukları yok normal bir yoğunluk
Megg cauuv1 eşime göre de imkansız gibi ama benim içimde doğcak bebeğimin şansına gitcekmisiz gibi his var😄 Biz esenyurtta oturuyoruz eşim kadıköyde çalışıyo :(
cauuv1 Megg oo ters kalıyomus yaa sizinki zormus baya. İnsallah sansınıza cıkar o zaman hayırlısı olsun☺️
Burnosunn_annesi Megg bazı Doğu illerine göre gelişmiş hastane gezmek açısından doğasıyla da güzel çoğu ile göre uygun birikim yapmak isterseniz olabilir 😀