EceBaysal bende bi haftalıkken sokakta gözlerinden rahatsız bi kedi sahiplendim,bi sürü tedaviden geçti şu anda 9 aylık benim minnoşum pisiciğim bende 32.haftalık hamileyim ikizlere,şu ana kadar bi sıkıntı yaşamadım ben aşırı titiz ve akıllı,2ayda bir aşılarını düzenli yaptırıyoruz ve tuvaletini eşim temizliyor,3defa toxsoplazma testi yaptırdım bi sıkıntı çıkmadı,hamile kalmadan önceki testlerimde bağışıklığım olduğunuda öğrenmiş olduk,doktorumda biliyor bi sıkıntı oluşturmayacağını söyledi ve her gece bizimle yatıyor üstüme çıkıp göbeğimde gırlıyor canım kızım benim,oğluşlarımın ablası olucak..