mellikenur anca girebildim yeni gördüm, ben nişan gelince panik yapmadım doktorum su veya kanama başlarsa gel demişti. Nişanım geldi yattım uyudum zaten 4saat sonra sancılarım başladı, biraz evde çektim kanamam başlayınca mecbur hastaneye gittik 5cm açılma vardı sonrası hızlı ilerledi zaten. Riskli olmasa ben biraz daha evde çekerdim sancımı