Minigim_ben1 Merhaba 35.haftamdayım geçen günlerde 2 defa sütyenimde leke gibi bişey gelmiş ama kurumuş anlamayamdım ne olduğunu Süt olabilir mi?
HumaBetul342 Minigim_ben1 sütünüz artmış sızmış dogumunuza az vakit kalmış normal bir durum .Bebek doğmadan sıkmayın veya sagmayın sadece
Sulegull Minigim_ben1 olabilir benim 6. Ayda gelmıstı bayağı bayagı hemde normal diz ellemeyin göğsünüzü hiç
rmyksl Minigim_ben1 tedirgin olmaya yer arıyoruz çok normal ben de öyle olmuştum :) uyarmamaya çalışmak lazım