ireyll_ ilk gebeliğimde doğuma kadar kullandım. Hiç kanama yaşamadım. Bunda da öğrenir öğrenmez başladım kanama yaşadım bir kere ama kan sulandırıcıyı kesmeden dinlenerek ve ilaçla geçti. Kan sulandırıcı kullanmayanlarda da bu kanama oluyor sebep bağlantısızda olabilir yani.