Ben 13 haftalıkken ağır grip oldum, 10 gün falan sürdü, doktorum KKB a git dedi, parol ve burun spreyi verdi. Sırtına ve boğazına viks sür terle dedi. Doktora hastalığımın 5. günümde falan gitmiştim, toparlandım sonra ama 10 gün süründüm yani. Şimdi 18 haftalığım yine grip oldum şaka gibi :(( Bu seferki sanki daha hafif, hastalığın en başında dediğim uygulamalara başladım, inşallah kısa süre de geçer