Ya kızlar ben daha 8+2 falan iken bir kliniğe gittim ve bana bebeğin durumunun iyi oldugunu mide bulantıları için prilam içmemi söyledi ve ben ulturasyonda fark etmedim ama bebeğin fotografını telefonla çekmiştim evde fark ettim bebeğin yanında küçük bir şey var doktor bir ikiz oldugunu söylemedi yada hani o küçük şeyle ilgili bir şey demedi çok merak ettim o günden beri de hastaneye kliniklere gitmedim şuan 14+2 yiz 16. Haftamda gitmeyi düşünüyorum