Merhaba. İlk hamileliyim. 38+4 haftalığız. Ben hep düşünüyordum ki, 38 haftda gelecek bebek. Ama şimdi hiç bir işaret olmadığı için ya kendiliğinden gelmezse, suni sancı verirlerse filan diye tedirgin oluyorum. Erkek bu arada. İlk bebeği erkek olanlar kaç haftada vajinal doğum yaptınız? Bir anda mı geldi sancılar filan, yoksa bir kaç gün önce işaretler oluyor mu?