Kızlar selam herkese🥰 biz bugün itibarıyla tam 15+0 olduk🤍 sağlıklı olarak ikinci gebeliğim benim, bir oğlum var 6 yaşında🥰 kasım ayında bir düşük yaptım akabinde tekrar hamile kaldım, henüz bu gebeliğimde hareketleri hissetmiyorum, bir önceki düşük kaynaklı korkularım hala var içimde 😔sizde durumlar nedir?