Merhabalar 23 haftalık hamileyim bebek erkenden normal doğum pozisyonuna geçti bu kötü bişey mi ya doğuma yakın ters dönerse normal doğum yapamazsam doktorum bişey söylemedi ama benim bu durum aklımı karıştırdı neden daha şimdiden normal doğum pozisyonunu almış 🙈