Sehersenn 21 Mart’ta transfer olmuştum kizlar 2 Nisanda sonucu öğrendik çok şükür pozitifff. Ayın 12 sinde doktor kontrolüm var şimdi ne olucak merak ediyorummm
Senabuse08 Sehersenn benimde transferim 24 marttı çok şükür pozitif kontrole 15 inde gidicem şuan çok korkuyorum kaybetme korkum var sürekli kötü şeyler geliyor aklıma ağlayasım geliyor sizdede var mı böyle şeyler
Serap09 Sehersenn doktorun diyene kadar ilaçları birakmicaksiniz ve önce kese sonra kalp atışı ve sonra sırayla yavaştan doktorun dediği şekilde ilaçları birakacaksiniz hayırlı olsun
Ztkn2 merhaba hayırlı olsun belirtileriniz oldu mu bende dün transfer oldum belirti arayıp duruyorum daha ilk günden😂
Senabuse08 Ztkn2 canım belirti herkeste farklı olabilirmiş bende yeni pozitif haberi aldım. İlk günden beri ve hala her gün kabak çekirdeği avakado portakal suyu ceviz dut kurusu yedim bunları yap ve komedi filmler falan izle
Sehersenn Ztkn2 canım benim ikinci tüp denememdi bu. İlkinde çok fazla belirtim oldu ama tutmadı malesef bu sefer de hiç bir belirtim olmadı bu yüzden belirti arama bence daha çok stres yaparsın. Avakado ananas ve kabak çekirdeği öneririm.
Ztkn2 Sehersenn evet çok yiyorum canım onları . bide idrardan sonra kasıklarımda kasılmalar oluyor normalmi ya çok gaz da var
Sehersenn Ztkn2 inşallah güzel haberlerini alırız. Yaşadığımız herşey normal aslında ilaçlar da yapıyor çünkü
Ztkn2 Sehersenn amin inşallah 12 nisan test günüm daha çok var önce kaset test yapmıcam söz verdim kendime korkuyorum negatiften 😏
Sehersenn Senabuse08 Senabuse08 bende korkuyorum ama aklıma getirmemeye çalışıyorum. Pozitif düşünelim ki bizim için herşey iyi olsun
mucizem4423 Senabuse08 canım benim benim de aynı şekilde rüyalarıma bile girdi o kadar ağlayarak uyandım ki Rabbim yaşatmasın öyle bi şey sağlıkla huzurla mutlulukla kucağımıza alacağız Allah ın izniyle evlatla imtihanımız bitiyor inşallah şeytanın vesvese vermesine izin vermeyelim 🤲🏻🫶🏻
Mhtap1 Senabuse08 her yeni hamilelerde oluyor sen aklına getirmemeye çalış. Bol bol inşirah oku. Bende 8+5 im senşn gibiydim ama kendimi sakinleştirdim. Boş bol dua 😍 sağlıkla alacağız Allah’ımın izniyle inşallah mucizelerimizi