Edanurptr deryakrgz kahverengi alıntı yaşamdım hiç doktora gitseniz iyi olur sanırım enf varsa ilerlemiştir belki
Edanurptr Sitasya aynen benimde hep vardı yinede takip etmek gerek özellikle 20 den sonra diye düşünüyorum umarım hepimizinki geçerde sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza bebeklerimizi 🙏🏻💕
Edanurptr cerengeredeli benim enf doğuran arkadaşlarım var geçmedi bebeğine çok şükür benim korkumda erken doğum