DenizBayrak34 Kızlar 11 haftalık hamileyim bu değere göre ikiz gebelik olabilir mi? ![]https://mutluresim.com/image/Screenshot-2025-04-04-15-52-49-715-edit-tr.gov.saglik.enabiz.1uK7b9
Minnakpopus DenizBayrak34 3 aylık olacaksın neredeyse doktorun iki kese yada iki bebek görse mutlaka söylerdi. Ayrıca çoğul gebelik betaya göre belli olmaz
CeysuG DenizBayrak34 Betadan belli olmaz o olsa dahi hani ilk haftalarda değerden tahmin ediyor bazıları sizin haftanız ilerlemiş doğal olarak betanızın yüksek çıkması normal kabul edilir. 6. Haftada gittiğinizde gözükürdü başka bebek olsaydı
DenizBayrak34 Elilar2225 en son 6 haftalıkken gittim ultrasona önümüzdeki hafta cuma ikili tarama testine giricem