Üç haftadır bebişimin suyunu takip ediyoruz artık 37+6 olduk. Bugün kontrolüm vardı yine azaldığını 40 a kadar yetmeyeceğini söyledi. Salı günü tekrar bakalım ona göre suni sancıyla doğumu başlatalım dedi. Açılmam 1 cm daha düzenli sancımda yok ama bebek kafasını kanala yerleştirmiş. İlk doğumum olacak biraz korkuyorum bu şekilde doğum yapan var mı ?