Asd92 Nedemek rica ederim korkmayın Allah’ın izniyle bişey olmaz benim 3 tane düşüğüm vardı bu ilk bebeğim doktor iltihap için antibiyotik verince bende çok korkmuştum içmek istememiştim ama mecburdum çünkü dayanılacak gibi değildi ağrım ve ben 1 haftada 4,5 kilo zayıflamıştım asla bişey yiyemedim kontrole gittiğimde bebeğim yasıyomu demiştim ilk doktor korkma bişey olmaz demişti.İnşş sizinde kısa sürer ve atlatırsınız 🤲