gokcekocyigiit Hira ve Lina ismine uygun kız ismi arıyorum, aslında Doğa ismine kararlı gibiydim ama yine de alternatifleri de gözden geçirmek istiyorum, Mina ve Mira diyen çok oluyor ama ben istemiyorum, fikirlerinizi bekliyorum ☺️
Duruli55 gokcekocyigiit doğa çok güzel parlayıda düşünebilirsiniz kendi kızımın adı duru karnımdaki erkek değil kız olsaydı bende parla koycaktım
020525 gokcekocyigiit ilk kızım İnci şimdi ikinciye kızıma hamileyim cinsiyeti belli olduğu gün aklıma DOĞA düştü. Doğa olacak inşallah
gokcekocyigiit deletedmom43191 teşekkür ederim, daha hamileliğin en başında içimden geçti, cinsiyeti bile belli değildi, eşim çok beğendi, hatta aylardır neredeyse çevremizde ki herkes Doğa diye seviyor ama nedense bugünlerde acaba mı diye düşünmeye başladım 🥲
tazeanne23 gokcekocyigiit sakın kafanızı karıştırmayın Doğa aşırı güzel bir isim😍 benim kızımın ismi Neva, bir kızım daha olursa ilerde Doğa istiyorum🫠🌸
gokcekocyigiit Anneeadayi etrafımızda o kadar çok Duru var ki üst komşum bile Aden Duru koydu kızının adını 🤭
gokcekocyigiit tazeanne23 çok teşekkür ederim, Neva ismi de o kadar güzel ki, sağlıkla büyüsün çocuklarımız ☺️🌼
gokcekocyigiit 020525 arkadaşımın ikizleri de İnci Ve Ada ya cok güzel isimler, sağlıkla gelsin bebeklerimiz ☺️🦋