Momiesss bende dün bu konuyla alakalı konu açmıştım ama kimse cevap vermedi, 36. haftamdayım gebeliğin başından beri ara ara akıntım oldu dün yeşile dönük peynirleşmiş bir şekilde geldi, korkup doktoruma mesaj attım , mantar olmuşsun dedi fitil verdi, ama çok şükür kaşıntım veya idrar yaparken yanma veya akıntıda koku vs yok, sadece akıyor , daha önce ki akıntımda da fitil kullanmıştım, geçti ama şimdi tekrarladı , ister istemez dışarıda wc lere girmek durumunda kalıyoruz, hamileyken bence ekstra hassas olduğumuzdan oluyor bol su iç canım