Kızlar dünden beri göğsümde süt kaynıyor sanki normal mi bu durum iki çocuğum var üçüncüye hamileyim onları emzirirken gogusten süt akar ya o sızlama olurdu o zmqnlar şimdi hamileyim o durumu ilk defa yaşadım dün ayrıca karnımda sertleşme oldu karnım patlayacak gibiydi bı kaç saat öyle zor durdum sabah uyandığımda geçmişti sertliği başına gelen varmı normal mi acaba iki hamileliğimde hiç böyle bişey yaşamamıştım